.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایشگاه شرکتهای صادرات گرا در ساری

 شمال نیوز: نمايشگاه توانمنديهاي واحدهاي صادرات گرا در شهركهاي صنعتي مازندران برپا شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، این نمایشگاه با حضور واحدهای تولیدی صادرت گرا در محل نمایشگاه دانی شهرکهای صنعت مازندران برپاشد.

کامران علیپور معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی مازندران صبح یکشنبه در بازدید از این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردها و فناوریهای تخصصی و معرفی واحدهای تولیدی صادرات گرا را از اهداف این نمایشگاه بیان کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین فعالیتهای واحدهای صنعتی صادرات گرا در شهرکها و نواحی استان در زمینه صنایع غذایی، فلزی، برق، الکترونیک، کانی غیر فلزی است، بیان داشت: کیفیت محصولات تولیدی در ارائه محصول صادراتی موثر است.

علیپور بیان داشت: افزايش توليد و بازاريابي مناسب نیز در امر صادرات نقش موثری دارد و این نمایشگاه فرصتی برای شناخت نيازهاي مشتري و ارائه آخرين توانمنديهاي واحدهاي صادراتي استان است.

معاون شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، افزايش درآمد، توليد و اشتغال پايدار در واحدهاي توليدي عليپور از مزیتهای ارائه محصول صادراتي براي واحدهاي توليدي بیان کرد.

مازندران 38 شهرک و ناحیه صنعتی فعال دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

جان محمدی 28 آبان 1393
با سلام و وقت بخیر. من دانشجوی ارشد بازرگانی بین الملل هستم. و برای مطالعه موردی پایان نامه ام نیاز به آمار شرکتهای کوچک و متوسط صادر کننده استان مازندران دارم آیا امکانش آن را به ایمیل من ارسال نمایید. نام شرکت و محصول صادراتی و محل کارخانه. باتشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.